معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

نمایشگاه گوانگجو (نمایشگاه صادرات و واردات چین)

در شهر گوانجو صدها بازار عمده­ فروشی برای انواع کالاها وجود دارد. این شهر مرکز توزیع کالا نه تنها در جنوب چین که در کل دنیا محسوب میشود. به طورکلی همۀ استان گواندونگ  به مرکز مبادلۀ پارچه، پوشاک، چرم و کالاهای الکترونیکی شهرت دارد، از آنجایی که بیشتر صنایع و کارخانجات چین در جنوب این کشور واقع گردید، شهر گوانگجو بعنوان قطب نمایشگاهی و صنعتی کشور چین برگزیده شده است. یکی از قدیمی ترین، بزرگترین و شناخته شده ترین نمایشگاههای جهان که در گوانگجو برگزار می شود، نمایشگاه کانتون فیر (GUANGZHOU CANTON FAIR) می باشد. این نمایشگاه از سال 1957 آغاز به کار کرده است و برگزاری آن نزدیک به 60 سال قدمت دارد. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه صنعتی و تجاری چین در طول سال میباشد. نمایشگاه گوانگجو دارای بیشترین حجم غرفه گذارهای داخلی و خارجی و بیشترین تعداد بازدیدکننده از سراسر جهان می باشد. نمایشگاه گوانجو چین هر 6 ماه یک بار تجار، بازرگانان و تولید کنندگان کشورهای مختلف جهان را در جنوب کشور چین گرد هم جمع می آورد و میلیاردها دلار معاملات تجاری را رقم می زند. نمایشگاه گوانجو که از سال 1957 هر 2سال دوبار در بهار و پاییز برگزار و به نام نمایشگاه گوانجو ( نمایشگاه کانتون) شناخته میگردد. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تجاری چین است که دارای متنوع ترین شرکت کننده   و بیشترین بازدیدکننده می باشد. این نمایشگاه از مهمترین رخدادهای دنیای تجارت بین الملل محسوب میشود. نمایشگاهی که هر ساله تجار و بازرگانان کشورهای مختلف را گرد هم جمع می آورد و میلیارد ها دلار معاملات تجاری را رقم می زند. 

  برگزاری نمایشگاه گوانجو فرصت مناسبی برای مشاهده نمونه کالا, کنترل بسته بندی  و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده و بازدید از کارخانجات و خطوط تولید  ایجاد میشود. در این نمایشگاه 50 ارگان مختلف تجاری که متشکل از هزاران شرکت تولیدی و تجاری چینی و خارجی میشود، شرکت میکنند.
 علاوه بر فرصت گفتگوی رودررو ، امکانات منحصر بفردی که برای دستیابی به اطلاعات از طریق اینترنت برای بازدیدکنندگان ایجاد شده است، امکان دستیابی آسان تر به اطلاعات مورد نظر در زمان بسیار کوتاه را ممکن می سازد.
در کنار آشنایی به تولید کنندگان و محصولات جدید , شرکت در نمایشگاه گوانگجو, فرصت بسیار مناسبی برای اشنایی با تجار و بازرگانان کشور های مختلف دنیا در اختیار شما می گذارد. از این رو میتوان گفت در این نمایشگاه علاوه بر جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود از کشور چین , می توان به رایزنی و بازاریابی و تبادل اطلاعات با بازدیدکنندگان سایر کشور ها پرداخت.
 با  افتتاح ساختمان جدید نمایشگاه گوانجو درمحل اصلی برگزاری نمایشگاه در مجتمع نمایشگاهی Pazhou سایت قدیمی نمایشگاه گوانجو که در داخل شهر گوانجو بود تعطیل شد و تمامل مراحل نمایشگاه به سایت اصلی Pazhou  که خارج از شهر می باشد منتقل شد. با تجیمع نمایشگاه در یک سایت و تقسیم بندی تخصصی تر صنایع و محصولات با توجه به نیاز بازارهای داخلی و خارجی و همچنین با توجه به ویژگی های مشترک صنایع قرارداده شده در هر مرحله , پیش بینی میشود بازدید از نمایشگاه برای بازدید کنندگان ساده تر و پر بازده تر گردد.