معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

شهر پکن و مهمترین جاذبه های این شهر

پکن یا بیجینگ پایتخت جمهوری خلق چین و یکی از شهرهای مشهور و باستانی دنیا می باشد که دارای قدمتی سه هزار ساله است. مناظر و چشم اندازهای زیبا، آب و هوای اقلیمی گرم و نیمه مرطوب، برخورداری از هر چهار فصل و محصولات متنوع از ویژگی های بارز این شهر می باشد. مساحت شهر پکن بیش از 16800 کیلومتر مربع بوده و جمعیتی بالغ بر سیزده میلیون نفر دارد. شهر پکن مرکز خطوط حمل و نقل هوایی، راه آهن و آزاد راههای زمینی کشور بوده و همینطور بزرگترین مرکز علوم و فنون پیشرفته و مدرن در چین می باشد. .از آنجا که پکن از شهرهای کهن دنیا می باشد، در آن جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد.

 

 بی تردید مهم ترین آنها دیوار چین(Great Wall of China) است. این دیوار که در دوره حکومت تاتارها بنا شده است طولانیترین و بزرگترین سازه مهندسی تدافعی نظامی از لحاظ زمان ساخت در جهان است

برای دیدن کشور چین میتوانید از تور چین آوای بورالان بهره ببرید.

درون این دیوار شهر ممنوعه (Forbidden City)  قرار دارد. این مجموعه قصرها که در طول حکمرانی سلسله های مینگ و کینگ بر چین، محل استقرار امپراتور بوده است؛ اینک تحت عنوان موزه قصر، یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری پکن به شمار می رود.
یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این شهر، میدان معروف تیان آن من (Tiananmen Square) است. در اطراف این میدان که یادآور انقلاب کمونیستی جمهوری خلق چین است، تالار بزرگ خلق و چندین یادواره انقلاب قرار گرفته اند.
معبد آسمانی (Temple of Heaven) یکی دیگر از اماکن دیدنی در شهر پکن است. از جذابیتهای این معبد که یکی از شاهکارهای معماری چین می باشد، علاوه بر اینکه در مکانی بسیار زیبا و با شکوه بنا شده است، وجود چترهایی با سر طلایی رنگ می باشد.
جاذبه دیگر قصر تابستانی (Summer Palace) است که مکانی بسیار دیدنی و جذاب بوده، همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، به همین زیبایی نیز می باشد. این قصر محلی برای استراحت امپراطوران چین در تابستان بوده است.