معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

خوردن غذا در سنگاپور

خوردن غذا جز جدانشدنی سفر به هر نقطه از جهان است. سنگاپور برای خوردن غذا نیز  برای شما جاذبه‌هایی خاص را فراهم کرده است که به شما توصیه می‌کنیم تنها به خوردن غذا بسنده نکرده و حتما به سراغ این جاذبه ها در تور سنگاپور بروید.   

چرخ و فلک‌ها یکی از بهترین جاذبه‌هایی هستند که در همه جای جهان مانند آن را می‌توانید مشاهده کنید. سنگاپور یکی از بزرگترین چرخ و فلک های دنیا را داشته که با دیگر چرخ و فلک های جهان تفاوت دارد. این چرخ و فلک شما را 65 متر بالا برده و چشم اندازی زیبا از شهر و دریا ر ا به شما نشان می‌دهد. در داخل این کابین ها برای شما امکانات غذا خوردن محیا بوده و انواع غذاها و نوشیدنی دلخواه خود را می توانید سفارش بدهید و میل کنید. شام خوردن در این کابین ها در حالی که هستید و می‌توانید از مناظر لذت ببرید و واقعا لحظاتی رویایی را بریتان ایجاد خواهد کرد. 

در کشورهایی مثل چین، سنگاپور، مالزی مراکزی در فضای باز وجود دارد که پر از غرفه ها و بوفه های غذاهای خوشمزه است. در این مراکز غذاها کاملا بهداشتی و با کیفیت هستند و قیمت آن ها از جاههای دیگر خیلی ارزان تر است پس اگر به سنگاپور سفر می کنید حتما به محل دستفروش های این شهر سری زده که در آنجا در بوفه‌ها، غرفه‌ها و رستوران‌ها در همه جا وجود دارند و غذایی خوشمزه را در تور سنگاپور برای شما آماده کرده‌اند. این محل بهشت غذاهای خوشمزه است و با غذاهای خوشمزه خود در تمام طول روز و پاسی از شب از شما پذیرایی می‌کند.