معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

رستوران ناهار یکشنبه سوخوتای

رستوران سوخوتای یکشنبه ، با وعده غذا ، یک کار عالی است ، با هر جزیره غذایی که غذاهای محلی را به طرز شگفت انگیزی خوبارائه می‌دهد . به آن محیط شیک و خدمات شخصی که در بانکوک به آن تعلق دارد اضافه کنید . این هتل در رستوران ردیف ستون‌های هتل Bangkok بانگوک قرار دارد .

این یکشنبه با صبحانه ، احساس بسیار شاهانه و تقریبا شاهانه دارد . در تور بانکوک صسری به این رستوران بزنید.

البته ، این بهترین انتخاب برای پدر و مادر یا یک بعد از ظهر با تشخیص مهمانان است . بسته‌های شام پانی Roeder برایمناسبت‌های ویژه اضافی موجود هستند 

بیش از ۱۰ نوع پنیر , از جمله یک پنیر raclette fantastic که با ترشی و گوشت cured شده بود .

انتخاب بوفه به دقت curated شده است تا همه چیز در مورد عرضه چیز خاصی باشد . حتی بخش popular از Sunday Sunday یک‌شنبه , food food , هنوز محبوب است , با یک Khao سخت سخت find ( تخصص Chiang مای ) و برخی سالاد های ادویه دار انتخاب بخش . در حالی که انتخاب غذا " به اندازه ی یک هتل بزرگ پنج ستاره ی دیگر در بانکوک , در شهر بانگوک , وجود دارد , کیفیت سخت هر پیشنهادی که آن را از هم جدا می‌کند . همچنین فرصتی برای لذت بردن از ادب جاز در خانه سه قطعه و Coco , جاز جاز تمام راه از طریق این songstress آمریکایی از طریق سه مجموعه کلاسیک جاز است .

بانکوک یک هتل شگفت انگیز است , پر از کلهای لاله  که جاذبه مستعمراتی را به یاد می‌آورد . با باغ‌های بزرگ و درختان بلند , در حالی که شما از غذاهای خوشمزه خود لذت می‌برید تا به صدای dulcet برخی از استانداردهای جاز لذت ببرید .