معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

در کشور چین سوغاتی از کجا و چی بخریم

خرید سوغاتی و جستجو در بازار ها یکی از جاذبه های سفر در چین می باشد که در این مقاله به معرفی برخی از سوغاتی های معروف در چین پرداخته ایم. در چین می توانید  جواهرات، بامبو بافی ، رودوزی، ساخت مجسمه از سنگ مرمر و یشم، سرامیک سازی، کالای تزئینی و معرق را به عنوان سوغاتی خرید.

 منطقه نانگولین و برج درام  در اطراف نانگولین و برج درام، خیابان های قدیمی وجود دارد که مغازه های سنتی بسیاری را در خود جای داده است.
 مرکز خرید دی پلاس یکی از مدرن ترین بازارهای پکن می باشد و ال ای دی نصب شده به روی سقف، از شاخصه ی اصلی آن به شمار می رود که منظره ی جالبی رابه وجود آورده است.

جاکلیدی موجودات زنده چین که موجودات زنده ای چون لاک پشت، ماهی و … درون آن قرار داده شده است و این موجودات تا مدت ها می توانند در این محفظه زنده بمانند.

چای پاندا  گران ترین چای های دنیا می باشد که به عنوان یک نوشیدنی ضد سرطان از آن یاد می شود. چای پاندا از بامبو بوجود می آید.

بازار عتیقه ی بانجایوآن  آثار بسیاری از گذشته های دور به معرض نمایش می گذارند. این عتیقه جات چیزی فراتر از زندگی  مردم چین را نشان می دهند و شما می توانید بر حسب علاقه خود در تور چین  از این بازار خرید کنید تا بخشی از فرهنگ مردم چین آشنا شوید.

بازار ژیوشوی یک بازار خیابانی در پکن می باشد  و کالاهایی چون لباس، کیف، کفش و … در آن عرضه می شود.