معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

نکته هایی قبل از خرید در چین

در ایران و خیلی از کشور های دنیا اجناسی چینی یافت می شوند چون قیمت آنها واقعا پایین هستند و کیفیت  آنها براساس قیمت و یار درجه بندی متفاوت هستند. اجناس تقلبی در چین فراوان هستند و تقلبی بودن بیشتر وسایل الکتریکی و الکترونیکی  دیده می شود. هر ارزانی دلیلی دارد که باعث کاهش قیمت شده است. در این مقاله به معرفی راه حل هایی برای خرید درست در چین پرداخته ایم.

برای اینکه جنس تقلبی نخرید حتما سعی کنید محصول را در مغازه امتحان کنید و همان جنسی را تحویل بگیرید که امتحان کرده‌اید. سعی کنید در چین  وسایل الکترونیک مانند موبایل، لپ‌تاپ و تبلت  نخرید چرا که ممکن است این اجناس حتی یک ماه نیز برای شما کار نکنند.

 پوشاک، ابریشم و چای سبز از جمله محصولات خوبی هستند که می‌توانید در تور چین خریداری کنید. برای مثال چای سبز را باید از مزارع یا فروشگاه‌های معتبر خردیداری کنید. بعضی مسافران ترجیح می‌دهند چای را از بازارها با قیمت پایین‌تر بخرند ولی کیفیت این نوع چای‌ها بسیار پایین هستند.
 از جمله محصولاتی که در تور چین  مورد توجه ایرانیان قرار می‌گیرد، انواع سنگ های قیمتی می باشد .چرا که نمونه‌های ارائه شده بسیار زیبا و طبیعی به نظر می‌رسند اما احتمال تقلبی بودن آنها زیاد است.

چانه زدن در بازار های چین امری عادی محسوب می شود اما در فروشگاه‌‌های دولتی و برندها امکان تخفیف گرفتن وجود ندارد .
    اگر سفر شما به چین تجاری است و قصد خرید عمده دارید، برای حمل و نقل اجناس خریداری شده خود به هر شرکت باربری‌ اعتماد نکنید. برخی از بازرگانان اجناس خود را به شرکت‌های صوری و تقلبی تحویل و آنها را از دست داده‌اند. به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید.