معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

زبان و فرهنگ مردم شهر گوانگجو در چین

 گوانجو شهری بزرگ و پرجنب و جوش، واقع در دلتای رودخانه مروارید در چین می باشد . گوانجو از جمله مناطقی از چین می باشد که  حتی از لحاظ استانداردهای چین، پیشرفت وسیعی داشته . در این مقاله به معرفی هر چه بیشتر  شهر گوانگجو پرداخته ایم.

مردم گوانگجو واقعا مهمان نواز  و صبور هستند و  به طور باور نکردنی در این شهر پرگردشگر تعداد کمی از  مردم با زبان انگلیسی صحبت می کنند. البته این مساله در تمام شهرهای کشور پهناور چین موضوعی رایج می باشد.

گوانجو با وجود اینکه مقصدی مناسب برای گردشگران می باشد ، اما از نقاط ضعفی نیز رنج می برد. هوای این شهر بسیار آلوده می باشد و در بعضی مواقع ترافیک آن حتی از شهرهای بزرگی مثل نیویورک، پاریس و هنک کنگ نیز سنگین تر می شود.
 مردم گوانگجو در طول روز سخت کار می کنند و انتظار دارند که از اوقات بیکاری خود در شب  لذت ببرند.بنابراین در  تور چین  می توانید در شب با مردم گوانگجو همراه شوید .   سفری دریایی بر رودخانه مروارید در هنگام شب، می تواند یکی از زیباترین خاطرات هر فرد چینی یا گردشگر را رقم زند.

در استان گوانگ دانگ و بخشی از استان همسایه اش یعنی استان گوانگ سی و و شهرهای ماکائو و هنک کنگ ، مردم به زبان کانتونی (language Cantonese) صحبت می کنند. این زبان مخصوصا در فروشگاههای محلی، رستورانها و فروشگاههای بزرگ، مورداستفاده قرار می گیرد. برای نگارش زبان کانتونی از نشانه های چینی استفاده می گردد. زبان کانتونی در مقایسه با زبان چینی استاندارد، شامل چند نشانه اضافه می باشد . زبان کانتونی از هویت فرهنگی مردم جنوب چین می باشد و استان گوانگ دانگ بعنوان یکی از معدود مکانهایی می باشد که در رابطه با گویش محلی خود عملکردی بسیار قوی داشته و ایستگاههای رادیویی و تلویزیونی مخصوصی برای پخش برنامه ها به زبان کانتونی دارد.