معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

جاذبه های تقلبی چین برای بازدید

کشور چین جاذبه های زیادی دارد اما برای جذب گردشگر بیشتر اقدام به ساخت نمونه کوچک و یا بزرگ جاذبه های اروپایی کرده است. 

 

 خانه‌ اپرا در شهر ساحلی سیدنی استرالیا یکی از سازه هایی در جهان می باشد که از نظر معماری بی نظیر می باشد. این مکان که به شکل  پوسته‌ی حلزونیمی باشد بر روی نمای آن از  یک میلیون و ‌56 هزار تکه سنگ گرانیت سوئدی استفاده شده است که  شامل پنج سالن تئاتر، پنج سالن تمرین نمایش، دو سالن اصلی و چهار رستوران می شود. میتوانید در  تور چین نوروز 96 به بازدید این خانه اپرا در یکی از پارکهای شهر پکن چین بروید.

کلوسئوم ایتالیا که می تواند بیش از 7 میلیون گردشگر را به سوی خود جذب کند را می توانید در ابعد کوچکتر در شهر ماکائو چین بازدید نماییدکه در سال 2011 ساخته شده است.

 برج ایفلی در پاریس که در سال 1889 توسط  گوستاو ایفل ساخته شده بود و از دیر باز نماد کشور فرانسه بود را در چین هم پیدا خواهید کرد.نمونه‌ تقلبی این برج در شهر هانگزو ساخته شده است

برج کج پیزا د رایتالیا با ارتفاع 57 متری که دارد در تمام دنیا شناخته شده است.  این برج با پوششی از سنگ مرمر سفید در  در سال 1987 توسط یونسکو به میراث فرهنگی پیوست و از سال 2012 یک نمونه‌ تقلبی از این برج درشهر شانگهای چین موجود است که با تور چین نوروز می توانید به بازدید آن بروید.