معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

محله های چینی در دنیا

جمعیت مردم چین این قدر بالا است که اگر مهجرت به کشورهای دیگر هم بکنند می توانند یک محله را تشکیل دهند. با ما همراه باشید تا به معرفی محله های چینی در جهان بپردازیم.   

در واقع این چینی‌ها بودند که  منجر به پیشرفت کوالالامپوردر مازی شدند چون در ابتدا این کشور پر از جنگل بوده و کم کم به مرکز معادن و صنعت کشور مالزی تبدیل شده است. 

در تورنتو نیز می توان محله چینی ها را پیدا کرد. در اواخر دهه 60 میلادی این محله شکل گرفت و برخی مناطق آن به شکل بافت چینی درآمده است که شما تصور خواهید کرد در تور نوروز 96 چین هستید.

شهر ونکوور کانادا به دلیل زیادی جمعیت مردم چین در خود  لقب "هنگ کوور" گرفته بود.از سال‌ 1997 تعدای از  افراد ثروتمند هنگ کنگی به این شهر آمدند و با پولی که داشتند توانستند در این شهر قدرت کسب کنند. نفوذ چینی‌ها در این شهر باعث شده بود  که سم سالیوان، شهردار ونکوورزبان چینی یاد بگیرد.

مراسم سال نوی چین در شهر سان فرانسیسکو از سال 1970 به برنامه‌های ثابت این شهر به ثبت رسیده است و محله چینی‌ها در سان فرانسیسکو یکی از بزرگ‌ترین محله‌های چینی در سرتاسر دنیا می باشدکه اگر به این محله در سانفرانسیسکو بروید انگار که با تور نوروز چین به این کشور سفر کرده اید.