معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

کوه ابر سفید در شهر گوانجو

در این کوه با سوار شدن بر تله کابین می توانید از زیباییهای اطراف آن لذت ببرید و این پارک 46 هکتار داشته و مناسب ترین محل برای استراحت و تفریح مردم می باشد که دارای 6 قسمت مختلف همراه با انواع لوازم تفریحی و گردشی می باشد که می‌تواند روزی دلپذیر را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.  

از زمان های گذشته تا به حال کوه ابر سپید، یکی از زیبایی های مشهور د ر شهر گوانجو بوده و  درهنگام طلوع خورشید ، در اواخر فصل بهار، حلقه های زیبایی از ابرهای سپید بر فراز کوه های این منطقه بازدید نمایید و این همان جایی می باشد که نام محل از آن نشأت گرفته است. در این محل صخره های خشک و خشن بر اثر فرسایش شمایلی از استحکامات خندق مانند ایجاد نمودند.

این محل در 17 کیلومتری شمال شهر گوانجو قرار داشته و حدود 28 کیلومتر مربع از مساحت گوانجو را به خود اختصاص داده که به علاقه مندان به کوهنوردی توصیه می کنیم با تور گوانجو به بازدید این جاذبه در چین بروید. که 30 قله را در درون خود جای داده که معرف ترین آن  قله پاره های ستاره ،که بلندترین قلعه در جنوب کشور چین به حساب می آید و  382 متر ارتفاع داشته که نمایی 360 درجه از این شهر را به مسافران خود نشان می دهد.