معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

با بهترین مراکز خرید شهر شانگهای

کشور چین کشوری مدرن و پیشرفته بوده که مدرن‌ترین شهر آن شانگهای است. این شهر دارای جاذبه های فراوانی داشته و خرید جز جاذبه‌های اصلی آن است. 


پلازا 66( Plaza 66 ) یکی از بهترین مراکز خرید شهر شانگهای می‌باشد و در واقع یک مجتمع تجاری اداری می‌باشد که عدد 66 مربوط به طبقه‌های آن است و بلندترین ساختمان منطقه ی پاکسی ( Puxi )کشور چین می‌باشد. تعدادی از برندهای این مرکز جهانی هستند که این مرکز را به یکی از مراکز خرید شانگهای تبدیل کرده‌ است. در این مرکز خرید نمایش فشن نیز برگزار می‌گردد.

تایمز اسکوئر ( The Times Square ) که معماری برجسته‌ای در شهر شانگهای دارد. طراحی ساده و زیبایی داشته و کالاهای لوکسی برای خرید دارد. این مرکز ۷ طبقه داشته و هر طبقه آن بیش از 100 فروشگاه داشته  و  2 طبقه پارکینگ دارد. چین تور می‌تواند یک سفر متفاوت برای شما پدید آورد.

فروشگاه جییو گوانگ ( Jiu Guang Department Store ) مرکزی برای خرید برندهایی مانند باربری ( Burberry ) ، تیفانی ( Tiffany ) ، اینس بی ( Agnes’B ) ، بالی ( Bally ) ، سلین ( Celine ) می‌باشد و  خدمات رفاهی معروفی مانند اسنک بار و سوپرمارکت و تنقلات فروشی های طبقات زیرین دارد. این مرکز در مسیر خط ، 2 و 7 مترو قرار داشته و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰  وشب باز است. با دانستن قیمت تورهای چین به این کشور پرجاذبه سفر نمایید.