معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

هتل ساحلی میکونوس گرند در یونان

هتل میکونوس گرند (Mykonos Grand Hotel) یک هتل 5 ستاره لوکس ساحلی است که در سمت راست ساحل آگیوس لونیس و در 4 کیلومتری میکونوس واقع شده است.  
 تمام مسیرهایی  که به این هتل زیبا می‌رسند نمایی خیره کننده  از جزیره دلوس را ارائه می‌کنند. در این مرکز همچنین غذاخوری‌های شیکی برای تجربه طعم واقعی غذای یونانی وجود دارند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل طرحی مکعبی دارند و یک فضای داخلی دنج و راحت را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. تمام سوئیت‌ها تراسی رو به دریا، باغ و استخر دارند و یک سفر پر از آرامش را در تور کشتی کروز یونان برای گردشگران فراهم می‌کند.
در رستوران این هتل می توانید به سراغ غذاهای کبابی و غذاهای دریایی تازه بروید. مرکز آبگرم هتل میکونوس گرند نیز خدمات آب‌درمانی‌های سنتی را ارائه می‌دهد.  میهمانان مس‌توانند در زمان بعدازظهر به آلاچیق های خصوصی کنار استخر سپری نمایند.
کارکنان این هتل بسیار حرفه‌ای هستند و به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی، کروات، رومانیایی و یا حتی ترکی مسلط هستند.
حمام بخار، سالن بدنسازی، ماساژ، باغ، سونا، سالن تنیس از خدمات تفریحی این هتل هستند.اینترنت وای فای، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، رستوران، باربکیو، سرویس اتاق، نگهبانی، کتابخانه، خشکشویی، انبار، فروشگاه و سالن آرایش از امکانات این هتل در تور جزایر یونان با کشتی کروز هستند.