معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

هتل سوئیت آسترا در جزیره سانتورینی

هتل سوئیت آسترا (Astra Suites Santorini) در جزیره سانتورینی هتلی 5 ستاره در کشور یونان بوده و در قلب ایمرویگلی واقع شده است  و می‌توان آن را به عنوان بهترین محل برای اقامت در جزیره سانتورینی نامید.  

 هتل آسترا در نزدیکی فرودگاه واقع شده و  هتلی مدرن در نزدیکی محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری سانتورینی مانند موزه مگارون گیزی و موزه باستان شناسی قرار دارد. هتل سوئیت آسترا معماری مدرن و سنتی را با هم مخلوط کرده است و یک اقامتگاه تفریحی کامل به حساب می‌آید. این هتل از بهترین هتل‌های کشور یونان با نمای حیرت‌آور از دهانه آتشفشان در دریای اژه در تور کشتی کروز بدون ویزا است.

آسترا با امکاناتی همچون وای فای رایگان، پذیرش 24ساعته، استخر خصوصی، اتاق ویژه افراد سیگاری ها و سیستم تهویه تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی گردشگران دارد. علاوه بر این، امکانات تفریحی نیز در این هتل برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

تنها قانون متفاوت این هتل، نپذیرفتن میهمانان زیر 6 سال است و همه مهمانان با هر سنی بزرگسال به حساب می‌آیند. این هتل در تور کشتی کروز یونان بدون ویزا اقامتی پر از آرامش را برای شما پدید می‌آورد.

رستوران، پارکینگ، دسترسی به اینترنت رایگان، سرویس شاتل، نگهبانی و کافی شاپ تنها تعدادی از خدمات این هتل برای مسافران است.