معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

سفری عالی به کشور تایلند

تایلند از زیباترین شهرهای جنوب شرق آسیا که جاذبه‌های همچون سواحلی آفتابی با شن‌های سفید، تفریحات آبی متنوع و جاذبه‌های تاریخی متعدد است.

اولین تصویری که هر کس با شنیدن نام تایلند به خاطر می‌آورد، ساحلی سرسبز، دریایی آبی و زلال و یک قایق چوبی است که طوری روی آب حرکت می‌کند که انگار آرامش و سکوت کل دنیا در این نقطه جمع شده است.

سوپ تند میگو (Tom Yum)، سالاد پاپایای سبز (Som Tum)، مرغ در سوپ نارگیل (Tom kha kai)، نودل سرخ شده به سبک تایلندی (Pad Thai) و برنج سرخ شده (Kao Pad) برخی از بهترین غذاهای تایلند هستند که نباید در تور تایلند امتحان آن‌ها را از دست بدهید.

در میان شهرهای تایلند، بانکوک صاحب بهترین و مشهورترین مجتمع‌های تجاری کشور است. در تور تایلند خود، چند تا از بهترین فودکورت‌های بانکوک را می‌توانید در مجتمع‌های Central World، مرکز سیام، Siam Paragon، ترمینال 21 و MBK پیدا نمایید و یک تور تایلند عالی را تجربه کنید.

فصل پرگردشگر (high-season) تایلند نوامبر تا فوریه (فصل خنک) است. در این زمان هوا در سرتاسر کشور در بهترین حالتش بوده و شلوغ‌ترین فصل از نظر تعداد گردشگر نیز هست. در این دوره قیمت هتل‌ها، پروازها و حتی کرایه موتور سیکلت‌ها هم گران‌تر است.