معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

سامویی جزیره ای عالی برای سفر

سامویی از زیباترین جزایر کشور تایلند با جاذبه‌هایی فراوان است. این جزیره در لیست بهترین شهرهایی است که گردشگران حرفه‌ای می‌خواهند به آن سفر کنند.  

شن‌های سواحل سامویی، پودری، نرم و روشن هستند و در میان بهترین شن‌های ساحلی دنیا قرار دارند. در یک روز گرم آن را در زیر پایتان حس کنید و تمام استرس‌هایتان به سرعت از بین خواهد رفت.

کو سامویی تنها یک بهشت گرمسیری نیست، بهشت خریداران نیز هست. با این که در هر گوشه‌ی سامویی، فروشگاه‌هایی وجود دارد که ارزش دیدن را دارند، با این حال مکان‌های اصلی برای خرید در تور ساموئی، Chaweng، لامای و Nathon می‌باشند.

وقتی صحبت از غذا می‌شود، سامویی هیچ چیزی کم از دیگر مناطق تایلند ندارد. در واقع در تور سامویی احتمالا ترجیح می‌دهید قید خوب دیده شدن در لباس شنا را بزنید و به جای آنها شلوارهای راحتیتان را همراه خود ببرید، چرا که در این جزیره آن قدر غذای خوشمزه وجود دارد که ممکن است در تور سامویی چاق شوید.

برای تجربه‌ای کمی متفاوت‌تر، به سراغ بازار محلی منطقه Bophut بروید. بیشتر غرفه‌های این بازار همان چیزهایی را می‌فروشند که در بازارهای محلی از این دست در زمین لبخندها پیدا خواهید کرد.