معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

بهترین جاذبه های تایلند

جزیره  پوکت از زیباترین جزایر کشور تایلند برای تجربه یک سفر مفرح می‌باشد. پوکت شهری با تمام جاذبه‌‌های گردشگری است که هر کسی با هر سلیقه‌ای به آن علاقه دارد. 


سواحل غربی پوکت مخلوطی از خلیج شنی، برآمدگی های سنگی و پرتگاه های عظیم آهکی به همراه چندین ناحیه ی مهم توریستی به شمار می‌رود. ساحل کامالا، ساحل کارون و ساحل پاتونگ از زیباترین سواحل  پوکت برای بازدید هستند.

در سامویی گستره‌ای وسیع از غذاهای تایلندی را پیدا خواهید کرد؛ غذاهای تند و تیز جنوب کشور، غذاهای منحصر به فرد شمال تایلند و منطقه ایسان و حتی غذاهای کشور همسایه یعنی میانمار، آماده‌اند تا ذائقه مسافران تور سامویی را برای همیشه عوض کنند. اگر دلتان برای غذاهای آشناتر تنگ شد، نگران نباشید. 

روستای Koh Panyee،  به طرز باورنکردنی روی آب بنا شده و در کنار صخره بزرگ قرار گرفته است. در زمان ناهار، بسیار از توریست هایی که از جزیره ی جیمز باند دیدن می کنند، به بازدید این جاذبه هم می‌روند.

مجسمه بزرگ بودا در پوکت، یکی از نقاط دیدنی جزیره محسوب می شود. این مجسمه در بالای تبپه های Nakkerd و بین Chalong و Kata قرار گرفته است. ارتفاع این مجسمه 45 متر می باشد و به راحتی از دوردست قابل مشاهده است. از این مکان به راحتی می توانید نمایی 360 درجه از جزیره را ببینید و عکس‌های سلفی زیبایی درتور پوکت از خود بگیرید.

قایقرانی در Hongs of Phang Nga،  در رودخانه ها و غارها و کشف جاهای جدید است که می توانید انجام بدهید. در منطقه Phang Nga، غارهای زیاد با طبیعت فوق العاده به چشم می‌خورند که توریست‌ها می توانند با استفاده از قایق به آن مراجعه کنند.