معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

در پاتایا چه غذایی بخوریم؟

خوردن غذا در پاتایا یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری این شهر در کشور تایلند می‌باشد. در این شهر می‌توانید غذاهایی سالم میل کنید چرا که علاوه بر رعایت بهداشت آشپزها به دلیل هوای گرم باید از مواد اولیه تازه استفاده کنند. 


کوآی تیو یا سوپ نودل که یک غذای عالی در تایلند و شهر پاتایا به شمار می‌رود بسیار خوشمزه و ارزان است. حیف است که به پاتایا بروید و حداقل یک کاسه نودل اصیل و میل نکنید.  تنوع مواد تشکیل‌دهنده و ادویه‌های این سوپ‌ فوق‌العاده زیاد بوده و ممکن است در هر شهر این کشور طعم این غذا متفاوت باشد و هر آشپزی برای خودش سبک و روشی داشته باشد. نودل‌ها معمولا باریک اما گاهی هم پهن و نواری‌شکلل هستند و با تکه‌های گوشت، معمولا ماهی یا میگو، و همراه سبزیجات سبز و تر و تازه توی یک کاسه عمیق سرو می‌کنند.

کاری‌ها به آشپزی تایلندی گره خورده‌اند و خوراک کاری هم پای ثابت منوی رستوران‌های تای است. گنگ خیو وان کای پرطرفدارترین در گروه کاری‌هاست که با فیله‌ی مرغ، فلفل تازه، ذرت، گیاهان بومی و البته رب کاری سبز پخته شده و یکی از بهترین غذاهایی است که به شما توصیه می‌کنیم با تور پاتایا همراه شوید.

اهی سی‌باس کریسپی سرخ شده با سس سویا هم از محبوب‌ترین خوراک‌های دریایی است که برای تهیه‌ی آن ماهی را در ظرف عمیق روغن و همراه با کمی شکر و زنجبیل سرخ کرده و همراه سالاد و سس چیلی سرو می‌‌نمایند.