معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

بانکوک شهری زیبا در تایلند

بانکوک از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های منحصربه‌فرد است که به شما توصیه می‌کنیم با تور بانکوک به بازدید آن‌ها بروید. در این مقاله شما را با بهترین زمان برای سفر به بانکوک و هزینه‌های سفر با بانکوک آشنا خواهیم کرد.  

بانکوک دو نوع آب و هوای گرمسیری خشک و مرطوب داشته و در ماه‌های نوامبر، دسامبر و ژانویه میزان بارش آن به حد زیادی کاهش پیدا می‌کند به حداقل خود می‌رسد، بهترین وقت سفر به بانکوک به شمار می‌رود. البته توریست‌هایی که از  سراسر جهان از این نکته با خبرهستند. شهر پر از خارجی می‌باشد وهتل گرانتر می‌شود.

پایتخت کشور تایلند شلوغ بوده و پراز هیجان است که می‌توانید در تور بانکوک  یک سفر ارزان را به این کشور تجربه کنید. پروازهای مختلف این شهر به نسبت طولانی بودن مسیر چندان گران نمی‌باشند. می‌توانید خرید بلیط هواپیما را با قیمت متوسط انجام بدهید. هتل‌های بانکوک تقریبا ارزان هستند. هزینه‌های روزمره در بانکوک کم بوده و خورد و خوراک بسیار متنوع می‌باشد و در مقابل چیز خوش‌مزه‌ای که می‌خورید پول زیادی نخواهید داد. رفت‌وآمد نیز اصلا گران نمی‌باشد. می‌توانید مترو سوار شده و  و تمام شهر را به گشت و گذار بپردازید.