معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

جشنواره های خرید در تایلند

جشنواره خرید کشور تایلند تمام تابستان برگزار می‎گردد. از ۲۵ خرداد تا ۲۵ مرداد، تمام مراکز خرید در کشورتایلند حراج‌های باورنکردنی دارند و از 10 تا 80 درصد تخفیف می‌دهند. در این مقاله شما را با برخی از  این جشنواره‌ها آشنا خواهیم کرد. تخفیف‌ها محدود به شهر خاصی در کشور تایلند نیست. 

مرکز خرید بانگلا در تایلند

جدیدترین مرکز خریدی که در شهر پوکت افتتاح شده است، این شهر می‌باشد. در این بازار می‌توانید انواع لباس با برندهای مختلف پیدا نمایید و هر چیزی که برای دریا رفتن و آفتاب گرفتن لازم دارید، خریداری کنید.یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این مرکز کافه‌ها و رستوران‌ها و ساحل شلوغ و زنده آن می‌باشد.

مرکز خرید جانگسیلون در تایلند

این مرکز خرید یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید کشور تایلند است که در منطقه پاتونگ درجزیره پوکت قرار گرفته است. این مرکز ساختمانی شیک و مغازه‌هایی لوکس داشته که برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند و به شما توصیه می‌کنیم برای خرید در تور تایلند ارزان به این مرکز خرید مراجعه کنید. اسباب‌بازی، انواع کنسول‌های بازی و جدیدترین و عجیب‌ترین بازی‌های دنیا، برای طرفداران مد و برندهای بین‌المللی فروشگاه‌های بزرگی از عظر و لوازم آرایش و حتی لوازم خانگی از اجناسی هستند که در این مرکز خرید مشهور در کشور تایلند برای خرید وجود دارند.

سنترال فستیوال پوکت

 این مرکز خرید بزرگ خارج از شهر پوکت قرار دارد؛ ساختمانی خنک با تهویه عالی و فودکورت بزرگ با غذاهای متنوع بین‌المللی. سینمای بزرگی هم دارد با چندین سالن که بتوانید فیلم‌های روز را ببینید. 120 فروشگاه در این مرکز خریدوجود دارد که از اجناس همچون  ابریشم و لیوایز و ساعت و لپ‌تاپ گرفته تا اسباب‌بازی و لوازم بچه و هر جور لوازم ورزشی برای خرید در آن یافت می‌شود.