معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

با جزیره لانتا در کرابی آشنا شوید

جزیره لانتا یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند در شهر کرابی می‌باشد. سواحل شنی سفید، صخره های مرجانی زیبا، جنگل های گرمسیری و دنیای زیر آب رنگارنگ مناسب برای غواصی از دلایل محبوبیت این شهر برای بازدید هستند.  

کوه لانتا که از جاذبه های گردشگری کرابی است جزیره ای بزرگ به عرض 6 کیلومتر و طولی بیش از 30 کیلومتر می باشد که در اطراف آن بیش از 70 جزیره کوچک وجود دارد. این جزیره از دو قسمت اصلی Koh Lanta Yai و Koh Lanta Noi تشکیل شده و دارای 9 ساحل جذاب می باشد که برای شنا و غواصی بسیار عالی و جذاب هستند.

در تور کرابی زمانی که به بازدید این شهر بروید، بیش از 200 هتل ساخته شده  است که امکانات خوبی هم دارند. هزینه این هتل ها از شبی 150 بات در متل آغاز شده  و به 7000 بات در هتل های 5 ستاره می‌رسد.

اگر به کرابی سفر کرده اید و قصد دارید به این جزیره هم سر بزنید می توانید از قایق هایی که در ساحل اونانگ و ساحل ریلی وجود دارند استفاده کنید. ساعت حرکت روزانه این قایق ها 10:30 و 15:30 می باشد و هزینه آن 470 بات است و 2 ساعت و 15 دقیقه به طول می‌انجامد تا به جزیره لانتا کرابی بروید.از پوکت می‌توان از ساعت 8:30۰ با هزینه 900 بات و زمان4:30 ساعت به لانتا مراجعه کنید.