معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

بهترین مراکز خرید بانکوک برای سوغاتی

خرید سوغاتی جز جدانشدنی سفر هر ایرانی است که به کشورهای خارجی سفر می‌کند. شهر بانکوک دارای مراکز خرید فوق‌العاده‌ای است که برای خرید هر چیزی که فکر آن را هم نمی‌کنید، برای خرید موجود است. 

 

اطراف رودخانه ی Asiatique در بانکوک، غرفه‌های عالی برای خرید سوغاتی دارد. در این اطراف یک بازار شبانه و یک مرکز خرید وجود دارد که اگر از ایستگاه تسکین 10 دقیقه به سمت پایین زودخانه پیاده روی نمایید به این منطقه شلوغ تجاری خواهید رسید. این منطقه ی  بیش از 1500 فروشگاه، مغازه مختلف، 40 کافه و رستوران می‌باشد.

بازار آخر هفته چاتوچاک در بانکوک از بهترین مراکز خریدی است که در تور بانکوک باید به آن سری بزنید. این بازار بزرگ آخر هفته ها برگزار شده و در آن اجناس مختلفی به فروش می رسد. نکته مهمی که برای خرید سوغاتی باید در این بازار رعایت کنید، این است که باید چانه زنی کنید تا تخفیف خوبی بگیرید.

 خرید شبانه در خیابان پاتونگ به شما اجازه می‌دهد در تاریکی شب هم به خرید بپردازید. در بانکوک با تاریکی هوا خیابان ها همچنان روشن و پر از گردشگر است. برخی از بازار ها و دکه های خیابانی پاتونگ تمام طول شب باز می‌باشند.

پراتونام در میان مردم محلی به عنوان یک منطقه ی عمده فروشی محبوب است. خرید از این منطقه می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. برای خرید انواع لباس و لوازم جانبی می توانید چانه بزنید. بازار خرده فروشی اصلی در نزدیکی دو هتل Indra و Baiyoke Sky می باشد. اما بازار هایی که مجهز به سیستم تهویه هستند در خیابان اصلی قرار دارند.