معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

هتل چیانگ مای گیت

هتل چیانگ مای گیت (Chiang Mai Gate Hotel)، یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره این شهر با امکاناتی خوب و خدماتی مقرون‌به‌صرفه است. برای اطلاع از امکانات این هتل در چیانگ مای این مقاله را تا آخر بخوانید.  

این هتل در نزدیکی این هتل قرار گرفته که با ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به هتل چیانگ مای بروید. این هتل در نزدیکی چند مرکز خرید و جاذبه های گردشگری چیانگ مای قرار گرفته که امکانات خوبی دارد.

اتاق های هتل به سبک سنتی تزئین شده اند و به سیستم تهویه ی هوا، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای و حمام مجهز است. رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه ی تایلندی را سرو می کند.شما با هماهنگی با میز تور تور هتل می توانید از تورهای یک روزه و دیدن از مناطق گردشگری خاطرات خوشی را در تور چیانگ مای برای خود ثبت نمایید.

تراس آفتاب گیر، باغ، استخر در فضای باز (تمام سال)، ماساژ، حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند، اجاره دوچرخه (با پرداخت هزینه اضافی)، منوهای رژیم غذایی (در صورت درخواست)، رستوران با منوی انتخابی، صبحانه در اتاق، بار، اینترنت وای فای رایگان در همه مناطق هتل موجود و رایگان است، پارکینگ رایگان، نگهداری چمدان ها، میز تور، پذیرش شبانه‌روزی، سرویس اتو ، خشکشویی ، فاکس / فتوکپی، امکانات جلسه / مهمانی ، مینی بازار در هتل، منطقه ساحلی، شاتل فرودگاهی ، سرویس شاتل، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و  تهویه مطبوع از امکانات این هتل در شهر چیانگ مای هستند.