معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

معرفی سواحل سامویی و جاذبه های آن

بهترین سواحل سامویی در شمال و غرب جزیره قرار گرفته که امکانات خوبی داشته که در آن هتل ها، رستوران ها و مراکز تفریحی با امکانات کامل برای گردشگران ساخته‌اند.  

 ساحل باپت در سامویی

 ساحل باپت در شمال جزیره سامویی قرار گرفته که می توان رستوران های تایلندی و مغازه های محلی زیادی را در آن مشاهده کرد. آب در این ساحل معمولا در فصول مختلف سال، آرام است و منسب برای شنا و غواصی می‌باشد.

 ساحل چاونگ در سامویی

از دو ساحل به نام های چاونگ و چاونگ نوی تشکیل شده و محبوبترین منطقه در جزیره سامویی به حساب می‌آید. گردشگران هر چه که لازم دارند در این ساحل پیدا کرده چرا که این دو ساحل از طولانی‌ترین سواحل در سامویی هستند. در تور سامویی با بازدید از سواحل سامویی دیگر علاقه‌ای به بازدید از جاذبه‌های دیگر را نخواهید داشت.

 ساحل لامای در سامویی

ساحل ماسه ای طولانی لامای را می توان با ساحل چاونگ مقایسه کرد. در این ساحل نیز همه جور امکانات رفاهی و تفریحی وجود دارد.

ساحل منام در سامویی

در میانه بخش شمالی جزیره سامویی و در نزدیکی جزیره «پانگان» قرار دارد. آب در این ساحل عمیق است و برخی گردشگران این ساحل را برای شنا بسیار مناسب می دانند. نکته مثبت در مورد ساحل منام این است که بادهای بسیار شدیدی در فصل طوفان معمولا این ساحل را تحت تاثیر قرار نداده  و ساحل منام را به یکی از بهترین جاذبه‌های شهر سامویی در فصل زمستان تبدیل کرده است.