معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

سفری یک روزه در بازارهای شناور تایلند

یکی از بهترین جاذبه‌هایی که می‌توانید به بازارهای شناور تایلند سری بزنید. در این بازار می‌توان با فروشندگان محلی از نزدیک برخورد داشت و از  آن‌ها غذاهایی خوشمزه و عالی را خرید.  

گردشگران می توانند در سفری دو ساعته از بانکوک به این بازارهای شناور برسند. این بازاراولین بار در قرن 19 و هنگامی که پادشاه راما چهارم روی این کانال ها شروع به ساخت و ساز نمودند و آنها را قابل دسترس می‌باشد. برای دهه‌ها این بازارها اصلی ترین مکانی که محلی ها در آنها تجارت می‌کردند به شمار می‌رود. خانه های معلق روی آب همچنان در لبه این مسیر آبی قرار گرفته‌اند که باعث می شوند محلی ها بتوانند درست بالای آب و در کنار این بازارهای شناور به زندگی بپردازند. امروز، بازارهای شناور Damnoen Saduakبه  یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند هستند.

در دامنوئن سادوآک، باید سوار قایق های کشیده شوید که برای حرکت در راستای همین بازارهای شناور طراحی شده  تا مشتریان آنها احساس راحتی نمایند. در این مسیر آبی حرکت کرده و خانه های معلق اطراف آن را تحسین نمایید. در این حالت می توانید با تاریخ شفاهی منطقه نیز آشنا بشوید. شما این شانس را دارید که بازار را به روش خودتان جستجو کنید و برای سوغاتی های مختلف همچون صنایع دستی و محصولات تازه چانه زده و خرید نمایید. در راه بازگشت به شهر بانکوک، خریدی عالی را تجربه نمایید.