معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

سفری یک روزه از پوکت به جزیره فی فی

جزیره فی فی یکی از زیباترین جزایری است که در نزدیکی جزیره توریستی پوکت قرار گرفته است. در این مقاله شما را با برنامه سفری یک روزه از جزیره پوکت به جزیره فی فی با قایق پرداخته ایم. 


سواحل زیبایی در اطراف پوکت قرار گرفته‌اند که  در 25 مایلی دریای آندمان و جزایر فی فی قرار دارند که به خاطر مناظرزیبای خود شهرت دارند. زیبایی و تفریحات متنوع این سواحل آنها را به یک سفر هیجان انگیز یک روزه تبدیل خواهد کرد.

مستقیم از هتل با حمل و نقل راحت و مناسب به اسکله اصلی مراجعه نمایید. از آنجا باید سوار قایق موتوری شوید که شما را زیر یک ساعت به جزایر فی فی خواهد رساند. قایق های موتوری از لحاظ سرعت و هیجان بهتر از گزینه ی دیگر یعنی قایق های کندرو می‌باشند. زمانی که به فی فی برسید می توانید با تور جزیره همراه شده که شما را به بهترین نقاط این جزیره در تور پوکت ببرد. در این سفر می‌توانید سفر خود را از خلیج مایا آغاز نمایید همان جایی که فیلم ساحل با بازی لئوناردو دی کاپریو فیلم برداری شده. در این ساحل می توانید ناهار خود را نیز در ساحل به شیوه ای سنتی میل نمایید.

در جزایر فی فی شما می توانید سواحل بکرتری نیز نسبت به پوکت پیدا کنید که مالامال از گردشگر نباشند. در چنین سواحلی می توانید از خط ساحلی بکر لذت برده یا برای تماشای حیات زیر آب لوازم غواصی تهیه کنید. در انتها یک قایق موتوری سریع شما را زیر یک ساعت به پوکت می رساند و آخرین بخش سفر شما بازگشت به هتل بازمی‌گرداند.