معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

تصاویر سه بعدیدر گالری هنر پاتایا

گالری هنر پاتایا یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. در این گالری با ثبت عکسهای سلفی سه بعدی خاطراتی خوشی را برای خود و خانواده‌تان ثبت کنید.  

در پاتایا موزه ای وجود دارد که در آن صدها نقاشی سه بعدی یا 3D کشیده شده که گردشگران زیادی به قصد بازدید از این موزه ی زیبا به پاتایا مراجعه کنند و خاطراتی به یادماندنی را تجربه کنند.

در این موزه که بیشتر شبیه به یک گالری فوق العاده‌ست؛ تصاویری خنده دار، ترسناک، هیجانی و … دیده می شوند که به راستی چشمان آدمی را به خود خیره می کند. نقاشان با استفاده از هنرِ توجه به سایه ی اجسام و رعایت مرزها، آثار زیبایی خلق کرده اند. نقاشان این آثار بسیار هوشمندانه عمل کرده و از نقاشی برای فریب دادن چشم ها استفاده کرده‌اند.

نقاشی های این مکان به صورتی به تصویر کشیده شده اند که بازدیدکنندگان می توانند داخل یا در کنار آن ها قرار گرفته و عکس های عالی در تور پاتایا برای خود ثبت کنند. حتی می توانند این آثار را لمس کنند. شما با بازدید از این گالری تصاویر سه بعدی می توانید برای چند لحظه تظاهر کنید که داوینچی هستید و نقاشی شگرفی خلق کرده اید. این موزه در نزد مردمان تایلند بسیار محبوب است و به مکانی پر از سرگرمی و تفریح در کنار دوستان و خانواده هایشان تبدیل شده و کودک، پیر و جوان همه به این گالری مراجعه می‌کنند تا عکسهایی عالی برای خود و خانواده خود ثبت نمایند.