معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید
معرفی کشور چین

معرفی کشور چین

کشور پهناور چین را اینجا بهتر بشناسید

تفریحاتی متفاوت در تایلند

تایلند یکی از بهترین مقاصد گردشگری قاره آسیا برای تجربه تفریحاتی منحصربه‌فرد است در این کشور می‌توانید تفریحاتی را تجربه کنید که بسیار هیجان‌انگیز  و در برخی اوقات دلهره‌آور هستند. 


با وجود صدها جزیره که از خلیج تایلند تا دریای آندامان (Andaman Sea) در امتداد هم قرار گرفته‌اند، انتخاب محلی خاص به عنوان شهر مقصد برای سفر سخت خواهد شد. 

یکی از مراکز محبوب برای سفر به شمال تایلند، منطقه چیانگ مای است که بهترین استان برای بازدید نقاط باستانی این کشور به شمار می‌رود. این شهر با ارائه فعالیت های متنوع، تورهای مختلف و تجربه های عالی شامل تجربه زندگی در روستاهای محلی، بازدید از پارک های جنگلی و زیستگاه های طبیعی ببر و فیل، امکان داشتن تفریحاتی هیجان انگیز مانند زیپلینگ (ziplining) که مشابه بانجی جامپینگ است و شما در آن از نوک درختان بسیار بلند یا از بالای صخره ها و کوه های مرتفع به کمک طناب های ارتجاعی ویژه به پایین می‌پرید، قایق سواری در آب های زلال یکی دیگر از جاذبه‌هایی است که با اطلاع از قیمت تور تایلند باید آن را تجربه کنید.

برنامه سفر یک روزه تایلند به شهر چیانگ مای بازدید روستاهای کوهستانی این شهر می‌باشد که در این روستاها می‌توانید طعم یک غذای لذیذ را بچشید. این سفر هیجان انگیز با بازدید از پارک های حیات وحش و زیستگاه طبیعی ببر و فیل تکمیل خواهد شد.